Lilypie 3rd Birthday Ticker

Thursday, October 20, 2011

kembali...

lama aku xtulis blog nih..bz sangat sampai 2 tahun baru nk post balik...skang anak pun dah 2...muhammad hadif..muhammad aariz...isteri pun sorang lagi haha...kalau ikut banyak cerita yang berlaku sepanjang 2 tahun nih..xpela elok aku story yg terkini jer..dah masuk 3 tahun aku menjadi pendidik..walaupun penat..aku masih selesa dengan kerjaya aku skang..cuma kadang2 rasa kecil dikalangan member2 yg besar pangkat...besar gaji...besar nama...tp rezeki aku mungkin tertulis sebagai seorang guru..aku bersyukur dan redha...skang pun aku dah duk umah sendiri..okla ada peningkatan dalam hidup...walaupun cukup untuk keluarga kecil aku...anak2 selesa..wife gembira..okla bagi aku...umur pun dah masuk 30-an...ok adios..xde idea..kalau ade cte baru cte..

1 comment:

nurul nadiah said...

apedaa cikgu..anak kedua dah 2taun dah..sila tukar ticker still waiting tu..kehkehkeh